tänka sig...

I torsdags var Viola snäll och ställde upp med kort varsel när jag inte mådde så bra :( Tusen tack :) Emil var med och snickrade på Ekholmsvägen :) Jag låg nästan hela tiden han var borta...

Sen ringde pappa och berättade att Ulrika hade åkt in till NÄL, De hade stannat av förlossningen, hoppas den lill* håller sig kvar några veckor till!!! De lyckades stanna av det, så nu håller vi tummarna :)



Ifredags var jag uppe med tuppen fick gjort en hel del, och det var väldigt skönt, koppelträning, städ, disk, tvätt osv...
Mata fåren gjorde jag med :)
Sen var vi och hämtade Emils tapet, så nu ska jag börja röja ur hans nya rum :) När jag orkar och har tid...



I lördags var vi på upptäcksfärd, vi hamnade i Malma haha :) Sen bar det av till far min, eftersom bror fyllde 16, så nu ska han börja övningsköra för MCkort, det ska bli roligt och se :)
På kvällen kom Mia min Mia hit och vi åt tacos och kollade på AVATAR, den var bra, men inte en film jag skulle titta på igen... Sen kom Daggen också, det var evigheter sen :)



Igår blev det lite gjort med, Emil sov ute och jag fixade lite på verandan, nu ska det bara plockas ordning och göras fint där. Och utemöblerna ska oljas, så får nog ta det idag, men först blir det en tripp till psykdoktorn...

puss på er

Kommentarer
Postat av: Emma

Duktig du är, du får gjort så mycket hela tiden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback