Stekt körv

Inatt vaknade jag av att någon väste: "LIIIINAAA" några gånger, det var Hanna som hade fått besök av Sally i sängen :) Sally flyttade motvilligt på sig och lade sig i sin bädd isället. Sen blev klockan morgon och vi gick upp för Hanna skulle till fritids, ska snart äta lunch här hemma och sen hämta busungen.
Får lite dåligt samvete för är säkert inte många barn där idag... Men behöver den tiden för att kunna ta det lugnt.

När Simon hade lämnat Hanna kom han hem till en mycket trött liten Emil. Konstaterade att han är faktiskt inte så liten längre...
 
 

Vi var ute och gungade lite förut och tog en tur in till fåren, Andreas är halt.. Mindre roligt, hoppas det släpper, gör det inte det får vi se hur vi gör.. Verkar itne vara något brutet iaf, så då är det nog bara klöven som spökar.

Simon hade stekte korv igår till mig och han när barnen hade somnat :) Alla var inte lika goda kan jag säga :P
Stekt korv


Sen blir det hämtning av Hanna och handla lite fredagsmys och Blöjor :D

Jag har ju blivit storasyster som de flesta vet, nu har lille Alfred klarat sig två nätter utanför sin Kuvös, har vänt vikt kurvan och börjar bli stor nu :)
 

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback