paket

JO så var det helg igen :)

Hanna åkte till skolan i måndags som planerat :D Vi överlevde haha.. Nej det gick bra att ha henne här faktiskt :)

I tisdags var det lugnt, hände inte så mycket, gick och funderade på om man skulle ringa till Toddler.se för att kolla om min kära vagn var på g, men tänkte att jag avvaktar. På onsdagen var jag hos BM, lilla bebben var lite stressad när hon lyssnade på hjärtljuden, men det var väl inte så konstigt när man har en liten värk... Sen Lugnade hon sig :) Blodvärdet var kass, men jag har slarvat med järntabletterna så jag får väl skylla mig själv antar jag. Så nu är det till att äta två om dagen tills nästa besök*usch* får nog inhandla lite katrinplommon och päron tror jag..

IGÅR KOM "MIN" VAGN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helt underbar!! Jag fick plocka ihop den fint själv, läsa instruktioner på Engelska,(gick finfint)!!! Så nu kan Emil lyxåka :D


 

puss på er


Kommentarer
Postat av: jenny

Hej, var ju så nyfiken om det blev en city select så jag var tvungen att titta in (bättre sent än aldrig men har haft fullt ös sen vi fick lillebror) och ser ju att den precis kommit! Hihi HÄRLIGT! :-D



Jag är galet nöjd med min och skulle inte kunna tänka mig att byta bort den mot någon annan vagn på marknaden!



Ha en fin vecka, kram Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback