grillning, Allum coh Barnförbjudet

Igår var vi hemma hos mor och Claes och grillade, drack gott och myste :) Emil badade ute för första gången :) Min dag var piss, jag var trött, hade ont och mådde allmänt dåligt men WTF... Man mår inte bättre av att sitta hemma, sen somnade vi alla gott när vi kom hem.. Sally var med också, och det gick bättre än vad det har gjort innnan. Så är väldigt glad för det :)



Idag blev det en tripp till Allum :) Där mötte vi Emma med familj :)
Sen köpte vi Ett snyggt sommarset till Emil.
 

Så strosade vi runt lite, tänk vad mycket fint man kan köpa om man bara har pengar, Emil var jättetrött, men vägrade sova tills fem minuter innan vi var på väg till bilen, då däcka han självklart ;) Sen sov han gott i bilen hem.


Har börjat få sjuka drömmar igen. Om Simons sexliv, inte vårat gemensamma utan HANS!!! Kanske inte det konstigaste med tanke på vårat förhållande, men ändå haha
Det värsta var nog att han sa att jag varför tjock... Tack för den men det e jhu han som gjort mig tjock ;)

Nej nu ska jag kika runt lite och drömma mig bort, ksnake torka av spjä'lsängen och måla den, och sista hyllan...

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback