En vanlig dag

Igår var Emil hos farmor, och Hanna spenderade dagen med syster Ida. Sen sov Hanna över hemma hos sig :)

Emil har haft två morgonar nu när han har haft sovmorgon, dagen blir helt knäpp när han gör så, men de e väl bara att njuta så länge det varar kasnke. Imon ska jag upp tidigt och väcka Hanna för hon ska till skolan :)

Simon fick för sig att testa gräsklipparen och den startade som en klocka :)
Så NU är han ute och klipper gräset..


Det är något konstigt som händer dessa veckorna i graviditeten, man blir alldeles "yr" och "konstig".. Inte yr så som i illamående, men det var likadant när jag gick med Emil... Det går över när Bebisen är ute :) Det värsta är ändå plommonen i röven, usch och tvi!!!
Kan inte rekomendera någon att föda barn såhär tätt, inte när man får en jobbig graviditet iaf!!! Imon är det skolkörning och psykdoktorn som gäller, sen är jag "ledig" undra vad man ska hitta på.
Måste ju försöka fixa hyllorna som jag pratade om för några veckor sen, och spjälsängen. Även se till så att allt är färdigt med Crescent vagnen så vi kan sända iväg den till min bror!

Längtar så efter att våran vagn ska komma!!! Undra när den kommer.... Är snart en månad sen jag beställde den, men vill ha den NU NU NU!!!!!

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback