BBväskan...

Gud vad trött jag är, sov två sköna timmar nu i eftermiddags, men är lika trött igen.. Värkar tar på en, iaf när man har en liten som inte är ett år än... Pratade med mamma förut, hon tyckte att det var dags att packa väskan aksnke, har ju tjötat om att göra det ett tag nu, nu blev det gjort iaf :) till mig och den lilla :D Imon ska vi pcka Emils väska som han ska ha när han far till mormor när det väl är dags. Mamma ville även att jag skulle skriva lite om rutiner för Emil, så nu är det gjort med, kanske ska skriva rent det så att hon ser vad jag har skrivit ;)



Detta hamnade i min och lillans väska;

¤Patientbricka(hittade den dock inte, får nog beställa en ny)
¤Innetofflor(ska hämta dem från jobbet)
¤Necessär med tandborste, schampoo, amninginlägg och lite smått & gott som kan vara skönt efteråt
¤Lite kläder; Skjorta, mysbyxor, underkläder, amningsbh och en sportbh
¤Bok
¤Kamera ska ner
¤Mössa och barnkläder
¤Laddaren ska ner
Småmynt ska också ner!!!!



Jenny, om du läser detta; jag är också supernöjd med vagnen, behöver jhu inte ens låsa framhjulen för att köra på våran grusiga vägar!!!! Helt fantastiskt!!!!



Igår var Emil på BVC för 10 månaders kollen, han växer och frodas som han ska :)
Jag klippte mig också :) Nu är jag av med allt hår, fan vad skönt det var!!!!

FÖRE
 

EFTER


puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback