Bara tjöt

I går var vi i götet med Lilla Mia, hon behövde vägledning till järntorget, och vi som är så vana nere i GBG hjälpte henne ;) BLev en fika i Haga, om jag skulle bo i GBG någongång i mitt liv, då blir det Haga helt klart, men aknske ska bli miljonärförst, så bor man billigt :)


Idag vart jag hos psykdoktorn. Funderade  egentligen varför jag skulle dit idag, för jag hade inget att snacka om.. Men blev en tripp iaf, och tiden flöt på bra ändå :) Sen bar det av till mor och Claes för vi hade ingen barnvakt denna veckan heller för hundkursen, och jag orkar jhu inte hålla den här galna hunden i två timmar, så är det bara. Simon hoppade inte glatt över att få åka dit eftersom han har huvudvärk och är yr idag. tror iofs det är så att han druckit för mycket kaffe och för lite vatten...
Hanna ville så gärna bada i poolen idag och jag sa att det är alldeles för kallt, men nej hon skulle dyka i ändå... Hon hann knappt doppa sig innan hon kom upp igen och sa att det var kallt, tur att hon lyssnar så snällt på vad man säger ibland iaf :)

Skulle packa BBväskan tänkte jag idag. Blev inte gjort så mycket mer än listat ner det jag ska ha med mig. Tänkte jag bifogar listan när den är färdig om någon är nyfiken :)

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback