En dålig mamma?

Jag har struntat i allt känns det som... VArit så jäkla trött. Men nu har jag äntligen fått anmält Emil till BAbysim iaf :) Gör det mig till en dålig mamma för att det tog lite tid? Tycker jag inte....

HAr glömt av att ringa till psykdoktorn för att få en ny tid, kanske ska fixa det idag, eller imon, vi får se.

I helgen var vi på Ett MAKAlöst bröllop. Den var bra, bra skådisar och härliga skämt.När vi kom ner till GBG såg vi att det var jhu Horseshow, tror ni det gick att få en parkering??, Nej. DSå vi höll ju på att missa teatern :( Men det löste jhu sig iaf :) Halvsprang från Heden , missade när de drog bort ridån endast :) Claes och HAnna passade odjuren, glömde säga att Emil skulle sova en stund på Eftermiddagen, men jaja, det gick jhu bra ändå...
Efter teatern tog vi en långsam promenad tillbaka till bilen och körde långsamt hemåt :) Bestämde oss för att fixa en helkväll när vi ska ut den 23 mars istället :) Vi får väl se :)



Idag ska jag iväg och lyssna på våran bebis, Emil ska vara hos mormor under tiden :)

puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback