uppdatering

ojoj, nyår var jhu rena barnleken, var hemma hos mor och Claes...

Blev riktigt god middag innan mamma åkte till jobbet :) Och Hanna stannade uppe ända till halv ett om inte ännu längre :) Jag hade vilat på dagen bara för att orka vara uppe... är jhu så trött nu för tiden :)

Emil sov igenom allt, valparna överlevde smällarna och vi somnade gott :)

DAgen efter bar det hemåt, för att egentligen packa om väskorna och åka in till alingsås dagen efter igen, passade Hanna och ALLA valparna när mor och Claes var iväg på fest :) Hann med att hjälpa mamma med shopping på dagen med :) TILL OCH MED JAG KÖPTE MIG EN GREJ!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, sen v'ntar sängen och imon väntar psykdoktorn klockan nio... får vi se hur sjuk jag e :)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback