Sista minuterna...

Sitter och njuter av de sista minuterna av en barnfri dag, iofs har hunden varit hemma, så det har blivit lite koppel träning, socialträning (mötte grannen och deras vovve). Snart dags för utfodring av hunden, en liten lekstund på Snötäcket ute på gården.

Hann iaf städa hela huset, storstäd, det behövdes verkligen, speciellt när man springer ut och in med hunden hela tiden... Tycker jag har varit riktigt duktig, gick med en kanna kaffe och två kannor limevatten*gott* Sen belönade jag mig med Fruktsallad på banan, äpple, clementin, honung och greksik youghurt*mumma* :)

Undrar vad man ska hitta på imon, känner inte för att ta mig någonstans, men har ju fått för mig att börja sticka, så får väl ta mig in till stan och köpa garn. Vi får se vad vi orkar med :) Rätt skönt att bara vara hemma med, så om någon vill hälsa på är det bara att komma till vårat nystädade vackra hus haha

Börjar tröttna på att det ser ut som det gör här, funderar på att köpa lite färg coh spackel när löningen kommer(om man har pengar över). Måla hallen och köket, skulle vara rätt skönt faktiskt, tapetsera lite... Simon tycker inte vi har råd, vilket vi egentligen inte har, men skitsamma. Har Winnerbäck på högsta volym och då känns det som att allt kan gå :)

Var hos psykdoktorn förra veckan (tror jag det var), Jag kännde mig ganska gråtfärdig efteråt, men varför vet jag inte, mådde ändå bra, men som att jag bara ville lägga mig ner och gråta. Och det börjar komma tillbaka. tror det beror på hela situationen med allt. Inga pengar, allt bara kostar, en till unge på väg, hur fan ska vi ha råd??? Det är typ det enda som cirkulerar i huvudet på mig, men självklart funkar det. Det löser sig alltid på något sätt, men ibland har man bara svårt att se ljuset i den mörka tunneln. Tur Winnerbäck finns så man kan njuta av livet och sjunga "skönsång", även om Simon klagar (förstår inte på vad) ;)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback