Nattjobb

Våran busschaffuör är så härlig :) "nu somnar du väl direkt när du kommer in?" frågar han... "nej, måste jhu ut med hunden", så tittar han på mig och har den där blicken ja, men skit i den se till att sov istället :) Tycker om han, han är en serviceminded gubbe, som kanske snackar lite mycket men är väldigt trevlig iaf :)

Börjar 22 idag, riktigt skönt med dessa nätterna ibalnd :) Delvis för att man får skjuts in till stan (ja, lite lat är jag) Sen för att natten är bara nio timmar lång :)

Vaknade idag, och tittade ut, tänkte har jag bara sovit en halvtimma, var jhu mörkt ute... Tittade på klockan, 17.10!!! Lyssnade, helt tyst utanför*hmm* resten av familjen var och hälsade på farmor i Ljurhalla :) Vad skönt att sova riktigt gott, hela dagen, hoppade in i duschen, familjen kom hem. Och jag var på strålande humör :)

Nej nu är det dags att plocka ihop grejjer och mat, packa ner lille Emil och Bege sig till mitt älskade jobb :)

Jo, Emma, jag mår ganska bra, illamåendet är inte lika illa. Men det kommer ibland, tröttheten är bättre, och ja... jag står helt still förutom ett minus på vågen :) Och jag bara äter hela tiden... Men längtar tills på tisdag, då blir det Ultraljud :)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Emma

Just det! Va kul, ultraljud snart! Spännande!

Vilken bm har du?

Postat av: Emma

Just det! Va kul, ultraljud snart! Spännande!

Vilken bm har du?

2010-01-20 @ 19:14:32
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback