Ett återfall

Hade återfall i helgen. En dosa snus är uppsnusad, gott var det men har faktiskt dåligt samvete. Dags att sluta igen, så då får vi göra det.

Varit ute på en Tokpromenad med Sally nu på morgonen, hon gillar inte att gå i koppel. Men det är jhu bara att kämpa på. Hon drar som en arbetshäst och kan knappt andas, fattar inte riktigt det där med att om man går lite närmare mig så kan man andas, men hon lär väl sig :) Men det är inte så lätt när hon inte lyssnar på mig eftersom Simon varje gång jag ska tillrätta visa henne går in och tar över, och fortsätter han så kommer hon aldrig att lära sig att jag med kan bestämma. Säger till han, men varje gång är likadant.

I fredags hade vi barnvakt när vi var och handlade, det var riktigt skönt :) Sen efteråt blev det kvällsfika med semla hos Jonas och Viola :)

Hanna skulle sovit över så som igår, men blev inte så... Hon skulle sova hos en kompis istället.



Vi åkte till Magnus, Annika Och Melwin, åt god mat och lekte lite :)

Äntligen har vi fått köpt en frysbox, vi har plats,kan ni tänka er... Ska bli roligt att fylla upp den :)

Frysbox

Pannan läcker igen, hoppas det går att svetsa annars står vi här i ett par kalla hus. Får väl se om Simon får gjort det idag eller inte... Själv tänkte jag städa nedervåningen idag, tog där uppe igår, vilka roliga helg nöjen man har :) Men nästa vecka har jag en riktig jobbvecka, endast ledig på onsdag och torsdag...

puss på er


Kommentarer
Postat av: Emma

Städa är aldrig kul, vare sej det är på helg eller vardag. Men tyvärr ett måste. Vänta bara till Emil blir större, då kan du lära honom ;) Alex tycker (än så länge) att det är kul att hjälpa till å städa. Tur för han, eftersom det är HANS leksaker som ligger utspridda överallt ;)



Stor Emil har blivit! Supersöt, trots lik pappa ;))



Hur mår du annars?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback