Jobbat

Var hos psykdoktorn i måndags. Var riktigt glad när jag gick därifrån, tom så glad att jag tog buss 541 hem, till Flyrakan, och gick sen någon kilometer hem. Simon, Emil och Sally kom och mötte mig :) Riktigt skönt med en promenad :)
ÄLskar denna bilden :)  Simon & Sally

Sedan var det arbete i två nätter, har känt mig halvt död, är väl sån fortfarande men fått gjort  lite bra idag iaf. En promenad hann jag med :) Och mamma var snäll och körde hem mig efter jobbet eftersom det var röd dag så gick det jhu inga  bussar ingen jag kunde åka med iaf :) IMon ska jag till MVC, Emil får hänga på för sen blir det fika med Tilde och Sofia :) eller en promenad, vi får se :)

Emil sover gott efter en promenad med SAlly

Känns som denna veckan bara springer bort... Men ska bli skönt när nästa vecka kommer :) Är ledig lite mer då :)

Tycker det är lite svårt nu när man ska gå ut, vet jhu knappt själv vad man ska ha på sig... Men än har han inte frusit iaf :) Han förflyttar sig med, eller, ja vad ska man kalla det. Han rör sig på golvet... HAn ligger inte still där man har lagt honom :D

Har börjat tänka på syskonvagn, någon som ska sälja sin?

PUSS PÅ ER


Kommentarer
Postat av: Emelie

Här blir de nog en phil and ted el baby travel..har inte bestämmt ännu! =)

2010-01-06 @ 22:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback