Barnvagnscentralen, Borås

Jag älskar denna butiken, har ni inte varit där, åk dit!!! Just nu har de 50 % rabatt på alla kläder, och de har Pippi :) Älskar det märket!!!!

 

Det var Simons förslag att vi skulle åka dit när han ändå behövde åka till Borås, trodde bara vi skulle kika lite löst på syskonvagnar… Men vi kom därifrån med insider tips om att ha is i magen tills mars/april när det gäller det :) Och en bilstol till Emil :)

 

 

Emil hade varit hos farmor under tiden, och hunden hemma, stackarn… Men hon hade överlevt.

 

Har börjat tröttna på situationen på jobbet, känns som att man inte vet åt vilket håll jag ska vrida mig. Vet iaf hur jag jobbar nu tre veckor framöver. Och det är ju alltid något, men vad fan!!!!! Jag vill ju kunna planera min fritid, boka in möten med t.ex. Annette på MVC. Men nej nej…

Har jhu iaf Idas schema rad och högre tjänstgöring ett tag till.. Sen får vi se hur det blir…

 

Puss på er

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

jaså då får man nog ta sej en tur,.,vilken syskonvagn blir de? ja lurar på en baby travel el phil and ted..=)

2010-01-22 @ 21:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback