17+4

Varit på Ul idag, är lite osäker på könet fortfarande, och hon rådde mig att gå på könsUL istället, så det får de bli :)

Men annars såg allt bra, blev flyttad nästan två veckor, vilket suger.... Men vad ska man göra, 1 juli är nedsläpps datum. Moderkakan ligger framtill, som jag anade eftersom jag inte känt så mycket fosterrörelser. Så det var det.

Vissa får en att må så dåligt va, ja vi tar ut sju dagar i veckan för att vi måste det, om det inte blir några dagar kvar så får det vara så, kan inte hjälpa det men våran ekonomi tillåter inte något annat!! Så sluta tjata om att spara dagar!!!

Är väldigt trött idag igen, har legat en stund på dagen eftersom jag inte fick sova mycket inatt... Emils hosta är inte att leka med, men han klarar det ganska bra ändå tycker jag....

Blev tre rätters kina mat igår, gud vad gott det var :) Blev lite rester till lunch :)

 Nu har Mia, min Mia varit här och sa hej :)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaså, ni ska ta reda på könet?! Det visste jag inte. Du skrev "är lite osäker på könet fortfarande". Är det du eller vad det bm?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback