tre tänder :)

I lördags var vi som planerat hos Familjen Moberg och åt gott och tittade på Melodifestivalen, vetesjutton, helt okej artister som gick vidare, men hade velat se Låt nr 8 vidare till finalen. Vi skulle inte sova där, vilket betyder att Emil måste kläs på sovandes och få sin sömn störd, ja, detta fick jag sota för dagen efter. Han var så trött och grinig, samtidigt som han fick en ny tand... Nu har han tre gaddar :)

I lördags rykte vi även ut och Hämtade Mia så hon sov hos oss, det var mysigt, roligt att träffa henne ofta, även om omständigheterna inte var de roligaste.

Jag tror att jag behöver ha lite semester från familjen, bara typiskt att sånna känslor kommer när man inet har pengar att åka bort över natten... Men det är bara att ta nya tag.. Känner mig gött sliten iaf.

Vad som skulle bli en ledig vecka blir en jobb vecka, arbete kanske idag och torsdag fredag lördag... Så kan det vara :)

Igår var Hanna här, när Claes jobbade, det blev brödbak, pannkakor och Fia med knuff :) Det var mysigt :)

Alla hjärtans dag firades av mig, med lite moussaka :) ÄLskar det grekiska köket *mmm* blev rester igår till mig :) Min gubbe tänkte inte på vad det var för dag, ovanligt, precis som han inte tänkte på min födelsedag eller på våran årsdag... Undra varför jag fortfarande blir förvånad?? Men jag älskar han lika mycket varje dag, njae, igår var det nog lite mindre men det blev bättre fram på kvällen hehe

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback