Fredag

Nu var det ett tag sen igen... Här händer inte så mycket, känns som att vi varit instängda i två veckor. tog oss in till stora staden igår, och umgicks med syster Ida och Fadder Mia :) Så fick jag köpt mig ett par handskar(eller vantar), eftersom jag trodde jag hade ett par i vagnen. Men Icke. De bidde änna kallt om händerna... Men vilket fint fynd jag gjorde på Gina, 29 kronor :) Lagom för min kassa denna månaden :)

Blir ingen renovering denna månaden heller konstaterade jag... 90 kronor kvar på kontot... ROLIGT!!!

Magen växer och växer, men så kan det vara :)

Idag blir det kyckling wok till lunch, köttpure till Emil....

Han har skrikit hela förmiddagen (en timme), Somnade, sov tio minuter, sen åkte Simon för att handla och då började han skrika, och bara skrek...... Och skrek lite till..... Tillslut somnade han... Just nu sover han och jag kanske hinner återhämta mig lite, vi får se.

Imon  blir det Schlagerkväll hos Claes och Hanna... Laga lite god mat och trevligt sällskap :)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback