spis jäkel...

Sitter och kikar runt på olika spisar, men bara för att vårat kök är gammalt och gaggigt (har jhu inte råd att byta ut allt) så blir det en ny spis iaf... Men vi har ju 70 cm mått på skiten, och genast går det upp någon tusenlapp, och får man dubbelugn då?? NEJ. Då kostar den flera tusenlappar till... rRktigt segt, men måste jhu ha en ny spis. För er som inte hört det så lekte jag kamin med överugnen :D Den funkar inte längre....
Underugnen fungerar, men är lite knasig ibland...



Emil har börjat krångla med maten... Riktigt jobbigt är det just nu att mata han, det enda som funkar är vällingen, och tur är väl det iaf... Han lugnar väl sig snart...



Jag blir bara tröttare och tröttare... Men blodvärdet ser bra ut, så det är väl bebisen som tröttar ut mig antar jag... och böja sig ner är inte enkelt längre, speciellt inte när man får en fot i revbenen....

Nej dags att plocka ur disken ur diskmaskinen, sen blir det nog sängen...

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback