Sammanfattning

Tänkte bara skriva ner lite snabbt vad som hänt de sista dagarna :) För orken är inte vad den borde vara...



LÖRDAG: Hälsade på farbror Jonas och Viola i deras nya lya :) Köpte barnvagn (Bild kommer senare) till Emil, hälsade på hos Emils farmor och farfar, kusin Melwin och hans mamma kikade förbi :)



SÖNDAG: Bakade bröd och tog det ganska lugnt :)



MÅNDAG: Inget speciellt...



TISDAG: Läkare på MVC, gillade inte att jag skulle jobba torsdag(imon) fick ringa till jobbet, konstaterade att jag har itne öppnat mig, men att trycket neråt är ju inte bra.. Jag ska helst inte lyfta Emil, och ta det bara lugnt, vila några timmar om dagen!!!  Det går sådär med det....
Men jag säger ifrån mer nu iaf, och det tyckte jhu Simon var bra sa han idag så det låter jhu fint :)
Sen på kvällen, var det hundkurs (teori). Verkar riktigt bra! KAn kanske bli en bra hund av vårat yrväder med :) SÅ kommer ni hem och hälsar på hos oss får ni inte hälsa på hunden längre. Hon ska bli lugn först. Vi får se hur det går med det, men imon blir första koppelträningen efter Ninnis rekomendation :)

Det var väl det. Nu ska jag nana lite..

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback