Nu, äntligen!!!!

Nu börjar det hända grejjer. Foglossning, sura uppstötningar, små värkar, säte..... Jaja, hon e vild den lilla :)

Igår fick jag dragit ner en LITEN BIT av tapeten, Simon suckade bara "Tålamod Älskling"...  HAn känner väl mig??? Han har lovat mig, tapeter, spackel och målarfärg.  Kan jhu inte bara gå och vänta får jhu hitta på något under tiden :D

Har tre hyllplan som ska målas också, så skulle jag få upp färgburken igår, men det gick inte!! Så får göra ett nytt försök idag...

Spisen blev beställd igår :) Rostfri blev det, konstaterade att vi kommer inte ha råd med den svarta om vi inte vinner på lotto. Så då får vi börja spela på lotto. Men blir inga feta pengar nu när vi båda ska gå hemma. Om inte Simon får tummen ur röven och startar något eget...
 


Pratade med min kära moster igår också, nu är Spjälsäng fixad, ska bara hämta den med :) Och köpa madrass och sånt jox till den :) Tiden springer ju bara iväg...

Igår kväll när jag skulle lägga mig vaknade Emil. Och vad han skrek... Och det gick inte att lugna honom, om man inte var hos honom, han var vaken någon timma, tröttnade och sa till Simon att han fick bära in honom till våran säng. Har lite ont av att sitta på golvet :( Men tillslut somnade han och man kunde bära tillbaka honom.

Nej NU ska jag ge mig på färgburken igen, och kanske hinna göra iordning mig för dagen innan Emil vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback