Dålig man är...

NU var det ett tag sen igen, får se om vi kan hålla igång denna gången då??? Tycker det ibland kan vara svårt att hitta tid mellan allt att försöka sätta sig ner och skriva några "kloka" rader. Så nu har jag gett upp dem kloka raderna, och skriver bara av mig lite.

Dags för trädgårds arbete, min farmor och farfar kommer hit nästa vecka, då blir det storröj av träd och buskar. Sen måste jag jhu ta och kratta upp löven som vi så fint lät ligga kvar i höstas.. De ligger kvar än... jaja, kanske kommer en storm som tar dem med sig??? :)

Vi har varit på Raw Comedy Club. I göteborg, det var riktigt roligt, och så åt vi på en grekisk restaurang. Och sov på Opalen :) Top floor... Vilket jag med min höjdskräck var så där glad över, men man vänjde sig, och JAG behövde jhu inte stå jämte fönstret :D Riktigt fin utsikt var det, Ullevi, skatepark och lite till...

puss på er

Kommentarer
Postat av: Emma

ÄNTLIGEN ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback