Villervalla

Idag när vi skulle åka in till Alingsås så hittade jag inte mitt busskort... Sprang runt som en dåre och letade... men icke, Ringde till mamma för att jag tänkte att jag lagt det där. jag som alltid lägger bort saker, men nej... Så tittade jag i väskan igen och där fanns det.... Ner med lillkillen fort i sjalen och iväg.

Jag längtar så tills min ryggsäck kommer så att jag slipper ta med vagnen, och jag får köpt ett bärskydd...



Var på Smultronstället och inhandlade en jättefin overall till lillen :) Villervalla har så grymt fina grejjer, och Molo och MeToo....
 
Tack Viola!!

Ida mötte vi upp i stan också :) Hon tog stolt över barnvagnen och jag gick "BARNFRI" :)

Imorgon bär det av till Nossebro för att sova hos gammelfarmor... och onsdag är det Nossebro markand som gäller, så ska ni dit hör av er :)



Har en sjukt snuttesugen katt... Igår när jag när jag lekte med henne så ville hon leka apport???? Är det normalt för en katt, jag kastade bollen, hon sprang och hämtade den och lade den i min hand! Hmmm... otroligt smart katt eller så är hon en hund egentligen....

puss å kram


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha så gör Macho ibland också..man kastar iväg nåt och så komemr han tillbaka med det..jag tror varje katt var hund i sitt tidigare liv:) Kul att du har hittat en väska:)

2009-09-29 @ 09:18:51
Postat av: Ida

jag gillar att köra barnvagn, speciellt Emil :)

2009-09-30 @ 20:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback