En vanlig vecka med hemsk hosta

Skulle ha bloggat tidigare, men glömde av det.. så kan det gå :)

Vi var jhu på BVC i måndags, Nu har han blivit 56,5 lång och 4910 bred :) Han växer så fort, iaf på bredden :)              


I tisdags blev vi hämtade av tant MIA, blev en sväng i hennes nyöppnad Tattueringsstudio :) Tillslut blev lillfisen så trött så han däckade, först när pappa kom...

Sedan när vi kom hem, skulle Simon natta honom (eller ja det var väl lite senare). Då däckade de båda på MIN sida av sängen... Och det gick inte att väcka Simon, det var ju roligt... Jag är sån att jag har svårt för att sova på fel sida av sängen så tog ett tag innan jag kunde väcka Simon :)

Igår hade vi besök av mina kusiner Frida och Amanda :) Det var roligt!!! VAr första gången Frida var här, vi har bott här i två år hehe Bättre sent än aldrig?? ;P

Sedan på kvällen åkte vi hem till Mor och Claes, Christel och Conny kom oxå... Det var skönt att komma hemifrån lite. Han har inte varit krasslig (han är ju på bättringsvägen), men hostan kommer på nätterna och det är ingen rolig hosta... låter hemskt, Man skulle bara vilja hjälpa till och dra ut slemmet, och hjälpa dem att hosta riktigt... Men pratade med barnmottagningen och de sa att förkylningen är över, men hostan kan sitta i lite... Så han räknas som frisk :)

Nu har vi bara Afrodite kvar... Kattmamman är återigen försvunnen...

En cliffhanger; två tackor, en bagge och rally :) ROSA hörselkåpor

Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe till och sen pysa in i duschen...

Håll utkik efter fortsättningen!!!!! ;P

puss på er

Kommentarer
Postat av: Frida

Asch, du ska inte gnälla så mycket, du har inte direkt varit någon högfrekvent besökare hemma hos mig heller. :)Så nu är det jämnt. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback