Valpar, kalas och bergsklättring...

I helgen var det fullrulle, i lördags var vi på kalas hos min far, Ulrika (hans tjej) och Carro (min bonussyster) hade ju fyllt år. Blev en gasnka lugn dag som avslutades med en härlig promenad :)
Pappa och Jonathan skulle på Söndagen åka till Monaco och och klättra i berg... Var de nu fick den iden ifrån????



I måndags var jag på möte på jobbet träffade Jenny, det var riktigt längesen!! :) Innan det var det föräldra träff och vägning av våran knubbis:) Han är nu 61 cm lång och 6870 gr bred :)

Igår var vi på banken angående lån till en ny panna... Det ser inte just ut. Men vi får svar imon så får vi se :(




Nu ska jag göra iordning mat och allt till skötväskan och sen in till stan.....

puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback