Var ett tag sen...

Nu var det ett tag sen jag skrev... Men har inte heller hänt så mycket...... eller?

Helgen var fullspäckad med det ena kalaset efter det andra... Helt slut var jag alla tre dagarna men tvingade iväg mig ändå...
Fredagen var det konfirmationskalas för Alexandra. God mat och trevligt folk :)
Lördagen var det smörgåstårta för min bror som fyllt år, passade även på att lyckoönska Carro som konfirmerat sig hon med.... Sen passade vi på att ansöka om bil med far... men tar väl några veckor innan vi får veta något :) Men var ute och kikade lite på den igår :) hoppas att det funkar!!
Och söndagen firade vi svärmor som hade fyllt år. Vi träffade även lille Melvin, så nu är Simon farbror :)

PUST... Flänga runt överallt, men det är jhu sånna tider...

NU är jag "ledig" tills imon, då är det föräldragruppen, får väl se om jag går, trevligt folk, men känns som att det är samma som Eva-Marias...... Sen på fredag är det Studenten... och sen morsdag... Men kommer aldrig ihåg om vi firar det? men får väl köpa ett kort eller något....

Nej nu ska jag trippa vidare... Kanske sy färdigt tvättlappar och sängkläder idag?, eller bara slappa i solen :)

PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback