Bm order!!

var visst ett tag sen jag skrev nu igen :) sorry....
Det blev den svarta vagnen. Som sagt, mest praktiskt :)

Var hos Bm igår och idag! Igår var det den vanliga kollen sfmått på 31 cm nu :) hjärtslagen låg på 140. Och barnet har lagt sig tillrätta för att komma ut. Och jag har värkar (inte idag eller igår) men i helgen har jag haft, så nu har jag strikta order om att inte göra något. Bara ta det lugnt och ringa så fort det börjar igen till förlossningen. Vi får se hur länge bebisen vill stanna i mammas mage :)
Simon får helt enkelt ta hand  om mig nu... Och huset och allt annat :)
Sen idag var det Glucos test. Ja, värdena var jättebra och jag slösade bort två timmar av min tid för att ligga i ett rum och inte göra något. Men iofs så var nog barnmorskan nöjd, för då såg hon att jag verkligen inte gjorde något :)

Trötta efter morgonpromenad
Trötta efter morgonpromenaden :)


Var hos morfar i helgen, det var skönt att komma bort lite. Claes, Hanna och vildarna var med oxå :)






Tog en sväng till Göksäter, hittade väl lite roligt, men hann inte kolla så mycket eftersom de skulle stänga snart... Men jag förstår inte varför folk, SOM VET att det ÄR MYCKET FOLK en lönehelg, åker dit för att bara klaga när de står i kön. Tur att Hanna var med så att man inte sa till, en timma i kö, vi hade jhu inte bråttom någonstans, men de bakom stod och klagade hela hela tiden! VArför utsätter man sig för det om man inte vill vara där? Skyll er själva för sjutton!!!

idag ska vi kolla på kamera igen, kanske kan bestämma oss någon gång :) Sen har jag tänkt packa förlossningsväskan, har börjat lite smått, med lille/ans kläder, men sen får vi väl se. Mina kläder som jag har planerat att ta med ligger i tvätten. Så simon kanske kan tvätta idag :)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback