Tarmstopp och pyssel

Jaha, då har magen lagt av... Eller nästan iaf, men det är väl så när man har karatekid i magen som bara tar mer och mer plats :)
Har inte vågat ställa mig på vågen på ett tag... Magen har ju växt så kan nästan säga 100% att jag har gått upp, men vågar inte titta. Får bli på onsdag innan BM.

Igår fick jag bakslag när jag letade efter ett skötbord, var helt slut fanns inget jag ville ha. Jag är kräsen, jag vet, men tänker inte köpa något som jag inte är nöjd med, så är det bara.
Fick ett ryck och sa att jag skulle göra mitt egna, jag får väl helt enkelt börja snickra :) Men svärmor var gullig och sa att vi får väl önska oss ett då, men det är ju ingen ide att önska sig ett när det inte finns av den sorten man vill ha...
MEN, när jag gick ut på blocket idag, så fanns det där, och det var ingen dröm! Ringde direkt, och det fanns kvar, så innan jag fick fixat allt, ringa simon, fixa större bil osv.... Ringde tillslut farmor och farfar :) De var snälla och skulle hämta det i eftermiddag... Så i helgen vet jag vad jag ska göra :)

Jag har kommit in i värsta pyssel grejjen... Vill bara pyssla, men har inget sånt hemma.... Så jag får väl köpa lite tänkte jag. Någon som har några roliga ideer på pyssel????

Sen igår ringde min mor mig, var lite lättförtvivlad.... Hanna hade lekt med en kompis och de hade lekt frisör. Hanna som har sparat ut håret för hon ville ha långt hår... Ja hela min morgon har gått åt för att få tag på Micke, våran underbara frisör :) Så hoppas att han kan få in henne idag.... Ska se om jag kan få tag på ngt kort, före och efter :)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, Hanna - hon är en stjärna. lilla vännen som har så fint långt hår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback