Projekt och jobb..

Har slipat sängen nu, eller ja i förrgår :)  Bara målning kvar, ska väl se till att få det gjort idag när man är ledig, så kan man slipa kökstolarna imon:) Försökte få ett kort på sängen, blev inget bra så ni får nöja er med detta :)

                                                                                  
Thumbnail
Ska till tandläkaren imon, gillar inte dem, det är nog nästan värre än en gynundersökning, om inte lika illa... Gillar dem inte, de är så, usch utlämnande på något sätt och jag kan slå vad om att jag kommer ha hål i varenda jävla tand i käften. Bara för att, fast det tror jag alltid när jag ska dit, har inte haft det hittills. Vad duktig jag är :)

Är inne på tredje koppen te nu. Men fortfarande har jag inte vaknat, lite segt, upptäckt att det går inte att pimpla kaffe längre, har gått över till te. te är gott :)

Var på möte på jobbet igår, det gick väl gsnka bra. Men fick höra "att du ska väl inte jobba så länge till" Varför vill du ha igenom ett nytt schema då? MEN SNÄLLA; FÖR ATT SCHEMAT INTE ÄR BRA SOM DET ÄR!!!! Och sen även om man möter allas önskemål utom sina egna blir det inte bra ändå!!!! Tur att det inte var chefen som sa något sådant, hon har bara varit bra sen jag berättade det. Men nytt schema fick vi ändå. OCh det var gott, men har fortfarande lång ledigt i två perioder bara för att m,an ska möta hennes önskemål, men att jag inte vill vara lång ledig hade hon ingen förståelse för. Hon sa jag har en familj att ta hand om, ja men har jag inget liv efter jobbet då eller??? Jag blev lite arg, men så är det ibland :)

Nej nu ska jag dricka upp teet och göra iordning mig för dagen :)

puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin säng! Visst är det mysigt att greja iordning inför bebis ankomsten? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback