Måndag :)

Då var det äntligen måndag, alltid lika trött på måndagar, det kvittar om man jobbar eller inte, och vilket jobb man har, en MÅNDAG ÄR ALLTID EN MÅNDAG. Men har sovit gott under dagen iaf, inte någon som har stört mig och det var riktigt skönt :)

Denna veckan är det möten hit och dit och mycket arbete. Två jobbmöten, föräldragrupp och arbete hela nästa helg :)
Bara att hoppas på att det blir bra väder nu mitt i veckan, finns ju lite som behöver göras ute på gården... Började i söndags efter en härlig lunch hos mor :) Eller ja, vi blev dit ringda för att det var mycket väfflor kvar, så vi fick bottenskrapet ;)

I söndags klippte jag ur lite buskar, och tänkte ge mig på några träd(vet att det är lite fel årstid) men tänkte gör jag det nu kanske vi slipper så jäkla mycket frukt i år. Lär inte ha tid till det när dammtussen har kommit :) Eller itne vilja ta hand om det då :)

Nej nu ska jag kolla om jag har några pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback