inte igen...

Pratade med Bm idag... ska dit imon som sagt innan, men igår började det vara lite konstigt med magen så hoppas att allt är okej, och att inte det är en jäkla UVI igen... Så trött på dem!!

Den här dagen började bra :) Vaknade klockan tre ungefär, låg och försökte somna om till fyra, sen gick jag upp...
Fick kört en maskintvätt och plockat ur diskmaskinen, ätit frukostx2 och diskat... så nu kanske man ska ta det lite lugnt... Tänkte lägga mig och vila en stund sen åka in till Alingsås. Är väldigt sugen på att köpa en kamera..... Eller min skötväska från Emmaljunga :D

Men kanske ska dra ner på shoppandet, köpte ju ett skötbord igår *jippie* Vill ju bara ha hem det nu, men det står i tryggt förvar hos farmor & farfar :)

Nej, ska vila mig lite, så jag orkar med mötet ikväll... Får se hur det går :)


lite suddig, men hon visar sin nya lugg, och tanden som kommer upp :) Förstår ni att det behövs en kamera? :)


puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback