FÄRDIGT!!!!

Så, nu är sängen färdig, nu ska det bara köpas madrass och dylikt till den :)

GUD, jag har sån beslutsångest. Jag vill verkligen åka med Emelie, men ekonomin tillåter det inte. Fan vad segt. Skulle iofs behöva åka ner också, så ska mna ta sig råd? jag ger det en halvtimma till. Sen måste jag bestämma mig.
Och nu skickade du*gah* ja, hur ska jag göra? jag hatar min beslutsångest, det är den värsta jag vet. Men jag e jhu inte lika tokig som min syster iaf, som måste trycka på lampknappen jämt haha :P

Simon står kasnke snart utan jobb, kunde de inte väntat lite så kunde han gått på FP istället? jaja nu e läget som det är, vi får göra det bästa av det :) Ingen ide att se för långt ner i avgrunden, det orkar jag inte med just nu....

Svarade på ett nummer jag inte kännde igen på telefonen... NUska man jobba imon, men det är jhu bra betalt :)


puss på er

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, jag har faktiskt övervunnit min tvångstanke att alltid trycka på lampknappar! Men såklart har det kommit nya efter det. Blä.

Kolla min blogg syster :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback