De e tänt, men e de någon hemma?

I måndags, ja... snacka om att inte tänka efter. De ringde från jobbet och frågade om jag kunde jobba. "javisst", svarar Lina....
Kommer till jobbet och ska skriva i att jag går in extra... Vad e de för datum? Jo, dagen efter ska jag på utbildning, har inte med mig några saker för en övernattning i stan eller något :) Smart Lina. Det löste sig ändå. Fick gå i sketna kläder till utbildningen. KUL!!!!
Nu byter vi schema igen på jobbet, men till ett bättre, alla får någorlunda sammanhängande iaf :)

Igår var det lite kalas hos Claes och mor... Han fyllde 46 :) Det var trevligt och god mat var det :) Africana*mumma*

Försökte tafatt leta efter alla mina räkningar idag på morgonen, men hittade bara två... Så får nog göra ett nytt försök snart igen.

Fick skattebeskedet igår, fast hade ju redan varit inne och kollat på nätet, och jag plussade, men den glädjen blev inte lång... Kom ju på att vi måste ju skatta för att vi har uthyrning av privatbostad... fan det är segt kan ajg ju säga... så den glädjen jag kände blev iaf minst 1200 back!!! Lagom roligt. Men om vi ska göra som Simon säger så blir det SJU TUSEN BACK FÖR MIG!!! och det ska jag betala själv tycker han. Jaha, så var det med den jävla gemensamma ekonomin!!
Men vbisst jag köper det, men samtidigt så ser ju jag aldrig röken av hyrespengarna eftersom det går in på Simons konto, men visst okej, då ska jag ha in pengarna på mitt konto och han behöver inte bry sig om det. då gör jag det helt enkelt. Nemas problemas.

puss på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback