Då var helgen över...

Så nu sitter jag hemma igen, kom hem igår kväll... Vi hade hundarna och Hanna i helgen :)

Hundar, eller valpen är jobbigare än Hanna kan jag säga, kissa hela tiden, maten ska vi inte prata om, kräsen är hon. Mollie alltså :) Vi försökte få ett bra kort på Hanna och hundarna, men de ville inte vara still, och min mobilkamera är väl inte den bästa haha....
                                                  


Är lite lagom, seg känns som att jag hela helgen har gått på lågvarv. Ifredags var vi hos Ebba(gammelmormor), hon fyllde 91 år. Innan det var jag i kontakt med hemtjänsten. Undra vem som är mest snurrigast, jag, de eller Ebba? Men efter tre samtal så kom vi fram till hur besöken hos Ebba skulle ske i helgen iaf. OCh det var väl tur att jag ringde och kollade med morsan så att allt skulle bli rätt, för hemtjänsten hade rört ihop det lite grann. Men rätt blev det tillslut iaf :)

Sen i lördags bar det iväg till Borås Badet :) Där var det MYCKET FOLK!!!!! Men vi tog oss igenom kön, in och bytte om, kommer ut på andra sidan och Hanna ville jhu åka rutschkana. Så hon och simon gav sig iväg på utflykt :) Det gick fort och Simon hade blåmärke i ansiktet efter det... hehe, skadegläde ;P
Men för att vara ett "stort" badhus så har de väldigt dåligt med sittplatser när man ska äta fick vi uppleva... och att det var ett barnkalas som tog upp väldigt många bord gjorde jhu inte saken bättre. Men vi fick vår mat och sen var det bad igen :)

På söndagen kom mor och far hem, först vid sjutiden.. Då var Hanna helt slutkörd efter helgen..... och vi fick åka hem till våran egna säng, GUD VAD SKÖNT!!! Älskar våran säng, den är riktigt god :)

Här får ni en bild på magen:
 Den e från v21+6

puss på er

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, klart de va hemtjänsten som va snurrigast! jag längtar till juli. jag vill bli moster!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback