BabyBarn mässan....

Tänka sig, vi var där igår. Hade en väldigt trevlig dag med Simon, Annika och Magnus..... Dock lite synd att det var så inriktat på barn som redan var födda. Men jag hittade det jag ville ha :)

MIn drömbarnvagn fanns där *åhhh!!!!!* men visst den är jättefin och säkert väldigt bra! En emmaljunga är det, i "skinn"klädsel... men kostar desto mer självklart :( Men jämte den montern fastnade vi i en demostration av 09 modellen för Crescent Classic. Men tro inte att vi fastnade där en gång :) Vi fastnade där 3, 4, 5 gånger :)
              
                                                                                   
Thumbnail
Tillslut lyckades jag med min beslutsångest bestämma mig, och sa till Simon, "ska vi inte gå och beställa den där?" Han gillade den med. MEn då säger han att "SKA VI INTE VÄNTA??" och då blev jag grinig och stängde in mig själv i mitt skal ett tag, så som jag brukar göra... eller rättare sagt blivit mer av det de senaste, 20 veckorna ungefär :)

Men en halvtimma innan mässan stängde beställde vi den :) Och då kom den frågan upp med vad vi skulle ha för färg... Haha ja, den de visade var svart+röd, och den var jättefin. Men jag vill jhu egentligen ha en vit, men jag förstår att är det inte skinn så är det inte så smart, tänk bara på var vi bor :) Så vi sa att det skulle bli en svart/röd ;) Tills vi kom fram och skulle beställa, då bestämde sig Lina för att hon skulle ha en svart/orange *hehe* och jag tycker fortfarande att den är finast :)

Så i juni kommer våran nybeställda, ej tillverkade barnvagn :) tänka sig att jag fick titta på barnvagnar till slut med min älskling iaf :)

puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Emma

kul! Alltid kul med shopping, å innan första barnet föds blir det en hel del av den varan! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback