Uppdatering

Då var det dags igen, tänkte bara uppdatera er lite kort :)

Var på förlossningen förra veckan.... igen... Läkaren berättade att livmodertappen var mogen och bara 2,5 cm. Hon sa att vi kanske föder för tidigt, men att det är okej. Så det känndes bra ändå. Men det är segt att åka dit och sen hem igen. Inte roligt att sitta där direkt, blir väl bättre när det drar igång på riktigt.

Sen har hanna sovit över (förra veckan) då var det full rulle här :)Under äppleträdet

Saknar det varma vädret... Var så underbart... Badade och låg och solade (ja, jag var försiktig).. tänk vad underbart att kunna ligga i vattnet, var 18-19 grader i Gerdsken... Äta glass utan att ha dåligt samvete, för att bli kall. ;)

Igår var jag hos min syster och gjorde slingor, blev okej. Men Simon gillade det inte så blir att färga över, vilket jag hade tänkt från början. Rött hade jag tänkt, men har ändrat mig nu, så tänkte färga idag så får ni se imon vad det blev :)

Hoppas att ni har det skönt på Cypern Ida och Erik!!!! JA JAG ÄR AVIS!!!!!!

puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken fin bild på sötis-Hanna!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback