Slempropp?

ÄR så trött på detta nu...
Värkar och skit, men sätt igång då för helvete!!! Trodde först att vattnet gick imorse, men nej, det slutade rinna så det var väl bara en sån där äcklig flytning igen... Sen var det gulvitt "slem" som kom... Frågan är, var det slemproppen eller inte? Men ork att ringa till FL igen. Börjar tröttna på att hänga där, bättre det kommer igång på riktigt nästa gång vi åker in....

OM DET KOMMER IGÅNG... Nu är jag inne i vecka 38 iaf (37 fullgågna). Men med tanke på mors förlossningar så slutar väl kroppen vara gravid den 9:de juli och sen blir det igångsättning eller snitt... Med min vanliga tur så chansar jag på att vi får se bebis i slutet av juli, kanske augusti tom.

Var hos BM i (måste tänka lite) onsdags... Hennes kommentar var inte "ja hoan är fixerad", utan "OJ, vad långt ner huvudet står!" ja, fixerad har hoan varit ett bra tag, men men... Lite dumt när de säger så, för då går jag och hoppas på att det sätter igång snart. Hon kollade jhu inte om jag börjat öppna mig eller inte, tänkte be henne kolla det nästa vecka... om jag kommer dit :) haha
Annars såg allt bra ut, bebis har ju sjunkt (hur stavas det?) och sf kurvan gick drastiskt neråt. Bltr var bra och hjärtslagen låg på 140.

Melwin var han på torget ja... Han är lite över en månad nu, ska till honom på midsommar fest idag :) Kanske även lilla Hilda är där? Vi får se... SKa iaf förbereda mig med amningsinlägg, Inte för att jag ammar men det rinner jhu som att jag borde ha börjat redan...

FRIDA Tack, känns bra att vara plastmamma :) ÄR stolt över dem :)
Lite komiskt dock om det skulle komma igång nu, eftersom jag inte fått nyckeln av Mia än och våra kattvakter är bortresta... jaja sånt löser sig alltid :)

Nej funderar på att gå och posta ett brev (det regnar ju inte), dammsuga och sedan vila så man orkar med dagen idag.... Fick storstädat toaletterna igår iaf :)

puss på er :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback