Mamma, pappa, barn, fast utan pappa

I söndags var det dags. Efter en härlig dag inne i Alingsås med Annika, Magnus och Melwin (ja Simon också), kom jag hem till en katt som inte ville äta...
Lyfte lätt på svansen konstaterade (jobbigt ord, blev det rätt?) att det var dags för ungar... Simon öppnade dörren och in sprang hon, och lade sig i kattlådan. Fick fixat buren och inredde den gott så började det direkt. Kändes som att hon väntat på oss.. Första var ute efter bara 20-30 min...

Sen gick det som på löpande band, och tre ungar var ute... Vilken tur tänkte vi... tre är helt okej... När jag pratade med Claes och berättade nyheten och gick in till henne, då var det fyra ungar, tror ni jag blev lite förvånad? :) Men ja, det stannade på fyra iaf. Bestämt att vi ska behålla en. Sen får vi se... Vill ni ha är det bara att boka :)


Senare på kvällen somnade Melwin gott på Simons armar... Tänk vilken underbar liten kille :)


Idag tog jag tag i det som jag legat lite efter med, köksstolarna som vi köpte i januari som skulle slipas och målas :)
Nu är de slipade och avtvättade, bara målningen kvar, det får bli imon :)

Nu är det dgas för mat, om vattnet är påsatt vill säga, Simon har grejjat på toaletten hela dagen, så vattnet har varit avstängt till och från. Lite segt men nu har vi iaf en fungerande toalett och snart en ny kran också :) Vilken underbar make jag har :)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Emma

Söt liten kille med mörkt fint hår! Är det han som var på torget? Hur gammal är han?



Du kommer bli en sååå bra mamma Lina!

Postat av: Frida

söta kattungar :)

2009-06-16 @ 23:11:45
URL: http://fridz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback