Helgen

Gick upp tidigt idag,eller ja den vanliga tiden som jag vaknar för att Bebis tycker om att väcka mig då :) FEM...
Men det är väl bara att ställa in sig :) Sen orkade jag inte vara uppe längre så då lade jag mig igen vid sju, och frågade herrn i huset om han skulle sova länge till. han svarade nej. Bra var jhu min tanke... Vaknade för en timma sen eller halvtimma sen.... Så kul var det med det. Men det var väl gott att sova länge med :)
Tack Jonas för att du ringde och väckte din sega bror ;P

Igår var katten här igen, som vanligt hon är riktigt rund och go nu :) Hon försökte snutta på Simon, såg riktigt roligt ut :) Väntar bara på att hon ska föda nu... Borde komma ganska snart.



Blir en seg dag idag, regn och rusk. Kanske ska gå ut och få klart mina fina stolar, så man kan ta in dem och måla dem... Simon ska iväg på något möte idag och jag blir väl hemma.... KUL KUL

Får nog ta en sväng till potatisfestivalen imon, om det inte regnar... Då kan det kvitta. Sen på kvällen blir det rallybrudar :)

puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback