BMtjat

Så, hur spenderade vi midsommar?
Vi satt hemma åt sillunch och myste till de på kvällen. MIn mor har åkt på någon förkylning som Simon hade fått av henne, och nu har han smittat mig :D JIPPIE! Men verkar som att jag har det lite lindrigare iaf....

Varit inne extra hos BM igen (trött på detta nu). Men allt såg bra ut, snacka om att jag är nojjig... Men det är inte lätt att veta hur man ska vara eftersom det är första gången man är gravid, eller som man går så länge iaf. Men hon konstaterade att bebis huvud åter igen var ännu längre ner, men att jag inte öppnat mig, men mjukt var det...

Är det inte bättre det bara sätter igång, men bara för att alla har tjatat så, (läkare osv) så kommer jag gå över tiden, bara för att... Bebis är stor nu, vill inte att den ska bli större, börjar fundera på HUR hoan ska komma ut genom fittan??? Men har alla andra klarat det så lär väl jag göra det med anatar jag...

BM tyckte iaf att jag skulle komma imon igen ( på ordinarie tiden). Så får väl åka dit och se glad ut anatar jag.

Har bett Simon ta fram poolen nu i någon vecka, men det händer inget, och igår lovade han att han skulle fixa det idag, ja, jag får väl börja dra fram skiten så kanske han hänger på....

Nej nu är det dags att gå ut och mysa i solen :)

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback