BB

BB-tiden... Ja var ska man börja, först bar det av till operation. Moderkakan lossnade jhu inte. Operationen gick tydligen bra, enligt papprena....
Förlorade nästan två liter blod, men hb:t var ändå okej när jag var på uppvaket. Simon och Emil mötte mig där, de hade haft en mysstund på förlossningen :) tyvärr fick vi ingen frukost brikca ihop.

Sen efter ngn timma bar det av till BB. Vi fick inte ett enkelrum, men vi fick en bricka eftersom vi inte fått ngn ihop innan. Vi blev bara av lämnade i ett rum, ingen information eller något, jag var omtöcknad som fan och yr. Även ett lyckorus, om än jag hade lite ont.
Sen skulle jag gå på toaletten fick jag för mig, kände mig inte helt hundra så jag låste itne dörren, och bom. jag svimmade där inne men lyckades ändå larma. Tur var väl det.
De fick halvt bära mig till sängen och jag fick säng läge. Simon fick åka hem och jag skulle ta hand om lillkillen ,när jag inte fick gå upp själv, än mindre kunde bära honom eftersom jag var så snurrig.
JAg bad nattpersonalen ta honom så att jag skulle kunna sova eftersom jag inte sovit sen tisdagen, och för att jag inte kunde ta hand om honom,m ne det fanns inget medicinskt betingat sa de för att de skulle ta honom. Så skit ner er. han sov i af första natten och inte jag. dagen efter var jag helt slut.

Sedan var det likadant hela jävla BB vistelsen, aldrig mer säger jag bara.
Den dagen tog de ett nytt HB, det var väldigt lågt, så jag fick blod, först efter det började jag bli bättre. MEn de hade nada koll, först på måndagen kom det bra personal och då åkte vi hem.

nu ska jag snart mata min pojk, sen blir det nog en sväng till Svärmor och svärfar...

puss på er...

Kommentarer
Postat av: Emma

Va? Hade dom mycket å göra då?

Jag hade det hur bra som helst på BB, grät (nästan, det kom några tårar)när vi åkte därifrån för jag ville stanna kvar :D

Riktigt tråkigt att du inte trivdes..



Å jobbigt att moderkakan krånglade å allt..Men tänk positivt, nästa gång blir det bara bättre ;)

2009-08-01 @ 15:39:55
Postat av: Nella

Grattis :)

Postat av: Emelie

usch..tråkigt att du inte fick en trevlig bb vistelse..blir bättre nästa gång..:) grattis ännu en gång..kram

2009-08-01 @ 21:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback