40+5

så skönt.... Solen lyser idag, sitter hemma hos mor (igen). Hon fyller 45 år idag :)
Var här igår och passade Hanna, simon var med... Jag och Hanna pysslade lite och gjorde kort och teckningar till idag :)
Hade tänkt lägga in bilder från igår, men det sket sig... Kunde inte få in det här på mors och Claes ANTIKA dator. De borde verkligen byta!!!!

Claes är iväg och handlar, han skulle även svänga förbi vårat hus och hämta mors present :) Blev lite stressigt när vi skulle iväg imorse då Simon sov längre än han tänkt sig.... Han är i Frölunda nu på förmiddagen, så vi håller tumamrna :)

Jag själv, fick inte sova mycket inatt... Men e rätt pigg ändå, får väl lägga mig och sova en timma på dagen sen så e jag FIT FOR FIGHT i eftermiddag när vi ska äta gott :)

NEj nu ska jag ut och sätta mig i solen med en kopp kaffe, sen ska vi kika på matta tror jag :) Mamma och Claes håller på och gör om förrådet till klädkammare :) Jag e lite avis, vill med renovera hemma...

puss på er


Kommentarer
Postat av: Emma

Sköj med uppdatering! Särskilt nu i "bebistider" ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback