40 + 2

Så, då var man två dagar över, är iaf på rätt sida av strecket. Alltid något när de hela tiden har sagt att det kommer tidigare... tji fick de :P

Idag har vi frostat glaset, blev faktsikt bra :) Sedan tog vi hand om kylskåpet som fick sig en omgång med grönsåpa, finns det något som luktar bättre????

Igår var vi och lånade mina kusiners (och mosters) dansmatta :) tänkte jag får väl dansa ut bebisen ;) Men har inte lyckats än, men jag slår Simon varje gång :) Alltid något att vara stolt över haha

Nej, nu väntar disken. Storstädat gjorde jag för en vecka sen eller något, undra vad man ska hitta på imon för att få tiden att gå...

Jag hade ett förslag, men som ni vet har vi lite dåligt med pengar nu, så det föll inte i god hos min kära man. Jag vill renovera hallen. Men det får väl vänta lite då... Fast kanske drar ner tapeterna när han inte ser så då måste vi göra något :)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha dansar du!? Det måste se ut, med magen å allt ;) Söt du är!

Anyway, jag väntar på ett sms! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback