Nervös...

Så uppe en sväng innan det är dags att somna om igen. jobbar inatt igen :)
Försöker få tag på min chef men det går inte så bra. 

Börjar bli nervös för imon, tänk om allt inte står rätt till? vad gör jag då? tycker att det är skitjobbigt. Men förhoppningsvis så är allt okej....

Och snälla gott folk, ta mig inte på magen. Den är min och den har alltid varit "pluffsig", nej jag har itne fått någon mage än, så SLUTA!!!!!
Sen en sak till, nej jag har inte gått upp i vikt, hur mycket ni än frågar så har jag inte det!!!! OCH NEJ man ska inte "äta för två" så sluta tjata om att jag ska äta så jävla mycket för jag kan inte äta så jävla mycket, okej?? Aldrig hört talas om illamående??

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback