Mat och vikt???

Idag är det "föreläsning" med trevliga försäkringskassan. Ska verkligen bli intressant :) or not, jo lite intressant, man vet jhu inte hur de tänker, frågan är om man förstår så mycket mer sen???

Har iaf skickat in Papprena om Havandeskapspenning nu. Så får vi se vad de säger...

Magen har börjat växa. Det känns underbart även om jag mest fortfarande är trött, men maten går bättre nu mår fortfarande illa (fast de sa att de skulle släppa). Men nu kan jag äta och känner hunger igen vilket bara kan vara ett gott tecken :)

Min vikt står fortfarande på minus två kilo vilket ingen verkar förstå. Framförallt inte farmor som gav mig frågan igår; "Har du blivit kraftig/knubbig än?"
Jag har väl aldrig varit smal?? haha, nej men hon förstod itne att man faktiskt inte helt säkert går upp i vikt, och jag som redan var överviktig innan behöver inte gå upp särskilt mycket i vikt, ENLIGT LÄKAREN!! Detta är alltså inget påhitt från min sida utan vad läkaren sa till mig när jag tittade på dammtussen första gången, nu e det jhu lite större än en dammtuss, och kom just på att imorgon har det mindre än halva tiden kvar :)

Tack Frida, jag anmälde mig så får vi se, hehehehehe ;)

NU ska jag göra iordning mig inför stora staden. Ska träffa mor och systrar :)

puss på er...


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, va kul! Lycka till! Jag håller tummarna ;)

2009-02-26 @ 14:31:27
Postat av: Emma

Jag gick inte upp i vikt förrän jag var i v.30! Inte ett enda kilo innan dess. Alla gör ju som sagt inte det, så det är inget att oroa sej för (kan du hälsa lilla farmodern) :)



Hoppas illamåendet går över snart! Vet hur det är..jobbigt! been there, done that ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback