Allt är lugnt, eller?

Sitter och väntar på min kära ma som ska komma hem om en stund. HAn var snäll och skulle hämta mig och köra mig till jobbet, vilken ängel man har ;)

Var hos barnmorskan i... tisdags (dagarna går så fort) Var på "inskrivning nr 2", har jhu bytt till Alingsås nu, och de är hundra gånger bättre än Vårgårda känns det som :) 
Och ultraljudet då... Jo det gick jätte bra, allt var fint, och den lille sprattlade runt där inne :) BF är nu 9/7.
För första gången så kunde jag se på bilden var det var för något, jag har inte kunnat det innan*ler* Fick iaf med väldigt fina kort hem :)

Det har hänt lite saker på jobbet som gör att jag inte klarar av att vara på den avdelningen där jag är stationerad, men min chef var snäll och fixade det fort, så nu är jag på en annan avdelning i tre nätter, two to go. Vilket är väldigt skönt, och jag utsätter mig inte för några risker, och inte heller barnet för några risker. Det är itne alltid lätt när man arbetar med dementa, det är jättekul, man vet aldrig vad som kan hända. Men ibalnd händer saker som inte får hända och då tar man till sådana här åtgärder, det var jhu bara tur att min chef förstod detta.

Jag vet att jag gick lite hårt på förra gången, men det är faktiskt så att min mage är INTE allmän egendom, hade den varit det hade den jhu inte suttit på mig, utan i skogen någonstans :)

Nej nu får jag packa min väska och göra mig klar för vaken natt...
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback