Sally är hemma :)

Igår var det Alingetexas som gällde igen :)
 Efter några välplacerade bajsblöjor av Emil kom vi iväg, när jag tog ur han ur bilen så var det dags för att spotta nappen rakt ut på asfalten... Han e väl underbar jämt???
Sen drack jag kaffe som var riktigt gott hemma hos Annika, christian och Liam :) Pojkarna pratade lite :) Inte Christian, han var på jobbet...

En god promenad till Maxi där vi köpte julfrimärken så fick vi iväg alla våra kort, jag typ 6 kort och Annika en väldig massa :) Att slicka frimärken akn vi tydligen bli lite höga;P

Sen en liten promenad till sen upp till mor, som var väldigt stressad. Hon hade varit och vaccinerat och besiktat alla valparna. Sen var det några som skulle komma och hämta och hon ville skriva ut papper från datorn, vilket betydde att jag hamnade framför datorn och fick skriva papprena först :) Annars hade det tagit år och dar :)

Misstänker att det kan vara en tand som e på g på Emil... Men vi får väl se om någon dag.

Men nu har vi nästan landat här hemma, har en mysig valp som ligger vid mina fötter som ska ha mat, lillen sover jag har beställt blöjpåsar till Emil och Melwin :)

snart dags att åka och handla också...

puss på er


Kommentarer
Postat av: Emelie

Melwin? tror du att de blir en pojk..??=)

2009-12-17 @ 13:38:40
Postat av: Lina

Det är kusinen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback