Så var julafton över

I tisdags var vi på Hannas avslutning, Emil skötte sig exemplariskt och sjöng med lite i låtarna :) Hanna skötte sig också och sjöng högst av alla, inte ovanligt... Efteråt tog vi en fika hos mor, även min moster, som jag aldrig träffat Susanne kom dit. :) Det var trevligt :) Hennes dotter Sofia är sjukt lik henne :)

Dagen efter hälsade vi på kusinen Melwin och hade lite mys där... Sally och Malte kunde inte bestämma sig för om de tyckte om varandra eller inte... Tror att Malte tyckte hon var mest jobbig :)

Sen kom julafton bara poff, blev lite chockad över hur fort det gick... Första hem till farmor käkade, delade ut julklappar, Emil somnade när mathilda började... jaja, sen hem för att elda i pannan, fort iväg till mor där Hanna väntade otåligt... Tomten kom dit, Hanna. Hon har hjälpt tomten nu i två-tre år eftersom han har så mycket att göra ;)

Sov över hos mamma och dem på deras såndär uppblåsbar madrass, jäklar vad skönt jag sov... kräktes vackert innan läggdags när jag var ute med hundarna :( menmen, kan inte hjälpa det, skyller allt på den jäkla chokladen...

Igår var vi hos svärföräldrarna, käkade lite jullunch och bytteklappar... Det var mysigt även Annika med familj kom dit, vi saknade Jonas och Viola :)

Sen tog vi oss hem i yrvädret... Det var änna HALT ute... Men hem kom vi helskinnade iaf, tacka vet jag SAAB!!!!!

idag kanske man ska ta en tur någonstans, vi får väl se... fick lite presentkort på Överby, kanske ska köpa mig ett par vinterskor, går jhu fortfarande i mina gympadojjor, det är lite kallt och vått...

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback