Kanske denna gången??? VARNING FÖR BLOD

Jag vet att det tar tid för mig ibland, men nu har jag faktiskt inte haft tid!! Har jobbat väldigt mycket och det har varit mycket runt omkring.....

Jag hade min mens i september senast, så jag köpte ett gravtest efter någon veckor, fast min mamma sa att det tar tid för mensen att bli regelbunden...
Det visade NEGATIVT, ja men då var de inte mer än så tänkte jag...

Två dagar efter vi hade haft vårat vackra dop i Hols kyrka, köpte vi ett till... För jag tyckte att den borde kommit igen... Well, denna gången var det som vi misstänkte.....
13 veckor, ett junibarn om allt går som det ska, och i denna farten lär vi ha fam barn jävligt fort HEHE...

Nej men dopet då; Jättefint, underbart tack till Christoffer Hiding som sjöng så otroligt fint... Emil skötte sig som den prins han är :)

Sen var vi hemma hos oss... Det var trångt och härligt, jag måste lära mig att göra tillräckligt med kycklingsallad, tydligen är jag väldigt bra på det men alla e jhu så stora i maten HAHA nej skämtåsido, jag och syster hade gjort riktigt mycket men de räckte nästan vi hade gjort en annan sallad med och den fanns det kvar av...

nej nu ska jag kika på det sista av ullared.

puss på er


Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS!!! Guuud va roligt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback