En dag på stan

Igår var det lite blodprover som skulle tas, så det togs.
Sen bar det av för att möta Tilde och Sofia för en härlig promenad i snön :) Älskar verkligen snön, blir som ett barn igen, om jag inte redan är det, tror att jag kommer växa upp väldigt låååångsamt :)

Lite fika och lite shopping hanns med också, sen bar det av hem till mor.
Där satt Hanna och väntade på Ida som skulle baka pepparkakor med henne, det kom ingen Ida så jag bakade istället :)

Sally våran "lilla" valp hälsade på Emil genom att nosa och sen försöka trampa på honom, jaja, hon lär sig hon med :)

Jag mår skit!!!! men det går väl över så småningom, vissa grejjer kan jag jhu äta iaf :)

Nej nu ska vi se om Emil kan vakna så vi kan åka in till stan... Idag väntar en härlig promenad med Liam och Annika :)

puss på er


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lina..E du gravid igen? =)

2009-12-16 @ 10:29:09
Postat av: Emelie

Oj då..nu när ja läst ordentligt så va du ju de..=) Grattis..va kul..de roliga e att vi ska oxå ha en junibarn! hihi

2009-12-16 @ 10:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback