Vardag igen

Då har det blivit vardag igen. Och det är väldigt skönt, vi börjar få lite rutin här hemma nu med. Känns väldigt gott.
Emil äter ofta på kvällen helst med en till två timmars mellan rum bara, men sen sover han jhu några timmar också :)

Inatt var det inte så roligt dock, han vägrade somna efter nattamålet, och sen när jag väkte Simon för att få lite avlastning då somnade han på 20 minuter... Helt klart en pappas pojke :)
Sen under dagen var han lite gnällig, fast det var ju magen så kan väl vara förståligt iaf. Men när far kom hem ifrån Kungsbacka, då somnade vi. Jaha....

så nu får Simon natta honom på kvällarna har jag bestämt :)

Simon var på en andra arbets intervjuv idag, och fick jobbet för åtta veckor framåt, skönt, slipper vi tänka på pengarna på samma sätt... Har varit lite kärvt sen han fick sparken om man säger så....

Och jag har gått ner alla kilona jag gick upp... Det gick fort? Men hade jhu turen att "bara" gå upp 9-10 kg också...

Nej nu ska jag frysa in lite mjölk sen dags att sova...

tack för alla kommentarer btw :)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Emma

Gott med rutiner! Å KUL för Simon (och er) att han fått jobb!! Congrats!



Jag gick oxå ner alla mina kilon fort, när jag kom hem från BB var alla 11 kilona borta..på bara 2-3 dagar! Gott! Stackars dom som dras med det i flera månader!



Kul med ny blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback